Ja, se till o stressa upp henne så dom löser mer smilys, det bör man ju kunna ordna, är dock kass på att använda dom , hehehe.
Untitled
-
-
This post is deleted!
-
Stop Trolling Dipsh!t!!!
-
Wolfwood, fan alltså, tycker synd om dig som en snaggad igelkott. Varför dumpade hon dig då? Låter inte så bra med tanke på hur mycket du älskade henne (som det lät här på forumet iaf).
-
haha ja en snaggad igelkott måste de va synd om XD,
tja vet ej exakt varför men ska inte ljuga o påstå att de va oväntat har vart påväg utför ett bra tag var nästan lika bra att de tog slut egentligen,
och nu har ja en massa tid att spendera pÃ¥ anime o sÃ¥nt….i min ensamhet:frown:
får väl typ deppa ett tag o sen börja ragga igen finns ju många underbara tjejer och vissa har ju vart intresserad av mig förr.... -
Haha, ja, lycka till. Eller så skiter du bara i det, det sparar en hel del jävla massa tid i alla fall jag säga. :D
-
skiter i de ?
hur menar du då bli bög ellerhursom haver kan man inte skita i kärleken den behövs
och de låter på dig som du behöver lite kärlek
finns de inga fina flickor där du bor eller:eek:love makes us act like we are fools throw our lifes away for one happy daysitter o knarkar elephant love medlely
-
Wow. Här är man borta i en och en halv dag och folk skriver att vi svenskar suger ? Fy fan. :/
Anyway.. Vi jobbar på smilie problemet. Försöker få folk att göra smilies åt oss.
Eek smilisen vad faktiskt ganska söt. ^^Wolfie, Ledsen att du blev dumpad. Vet hur det känns. Fast jag trivs bättre som singel anyway. ^^
-
nej man kan inte trivas bättre som singel finns inget mysigare än att sitta ihop kurad med en flicka o se på en bra film
-
Jag är osocial av mig, så jag föredrar nog ensamhet 8 ggr av 10. ^^;;
-
du påminner om en av mina kompisar isåfall
kanske borde fixa ihop er
-
Eller isär. :P
Jag klarar mig, liksom. ^^
-
nej du e bara blyg men egentligen vill du uppleva kärlek
erkänn nu
-
Uh.. Nej. >_<
Jag är en dagdrömmare, och väldigt kräsen. :/ -
ja med (och där ibland drömmer ja om kärlek och superkrafter och allmänt flum ) fast ja e inte så kräsen
men exakt hur kräsen snackar vi ?
måste hon/han va helt perfekt på alla vis eller kan du acceptera viss små brister ^^ -
Wolfwood, om man skiter i att fixa en tjej, blir man bög då? XD
Och jag håller nog med Pepsi lite här, det är redigt skönt att få vara ifred lite också, man får tid till så mycket mer. Sedan beror ju det på hur man prioriterar det. Såklart.
-
svarade bara när du sa eller så skiter man i dom(tjejer) och skiter du i tjejer är du troligtvis bög eller asexuell
och visst är de skönt att va ensam ibland (tja rätt ofta faktist) är lite av en ensam varg själv ochså och skulle bli galen om ja inte fick va ifred i bland.
men ni verkar ju som ni aldrig vilja ha nån att älska och dela livet med för dom skulle ta för mycket tid av era intressen typ,
så liksom man börjar undra har ni tänkt leva och dö ensamma ? -
Jag har inga intressen. :/
Nej men små små brister går väl an. Träffade en kille en gång och vi hade INGET gemensamt. Vilket sög så mycket att jag blev rädd för mig själv.
Jag kan ju inte vara allt för kräsen eftersom jag är inte ens nära till perfekt, själv. Personlighets och humörs ändringar suger. :/
Faaast, jag är kräsen ändå. För i mina dagdrömmar är det mesta perfekt, och det verkar vara dem jag jämnför med. -
Wolfwood, menade bara att man inte genast måste leta reda på någon, gör mer andra saker du gärna skulle vilja göra. :D
BTW, Wolfie, om det där om gothare som vi snackade om i en annan trÃ¥d. Jag har börjat inse en sak, gotharkläder är tamefan hur hotta som helst. Fast… det där jävla sminket är en helt annan sak... blä!
Såg en tjej med svart kostym och fetkort vit slips, som Luchi. DAMN! dräggel -
-hostpunkhost-
-
wolf, surt o bli dumpad… ta vara pÃ¥ din "ledighet" o hitta pÃ¥ en massa kul med vänner, det skulle jag gjort... och för guds skulle se till att inte ha för brÃ¥ttom att "hooka" upp med en ny tjej... jag var tillsamman med mitt ex i 5 Ã¥r och inte ens ett Ã¥r gick efter att vi gjorde slut o jag blev ihop med min nuvarande... (har vart tillsamman i 4 Ã¥r). Ta din tid o se till o ha en massa kul, det är vilktigt. AngÃ¥ende gothare, personligen sÃ¥ känner jag min lite gammal för att klä mig sÃ¥, dock ska jag pÃ¥peka att jag i vissa fall tycker att det är schysst om man gör det RÄTT!! ibland har man sett brudar/killar som ser ut som spöken o det suger ju!, lite klass mÃ¥ste man ha annars kan det kvitta. Jag har en kompis som är gothare, tjejen är 25 Ã¥r o ser skitbra ut i det. Hon bli plÃ¥tar av diverse fotografer för att hon ser Ã¥ speciell och udda ut, inte i en negativ bemärkelse. Här kommer en länk till killens DeviantArt sida där han lägger ut gothfotos. ---> bilden här är pÃ¥ min kompis. http://www.deviantart.com/deviation/6072552/ <–- se till o kolla in dom andra korten med, dom är schyssta.
Edit: hittade en ännu schysstare bild i färg.
-
Döfina bilder!
Önskar jag hade en kompis eller så som såg bra ut, som jag kunde fotografera. Och så vill jag ha en bättre kamera. Måste också träna upp mig lite först, innan jag tar bilder på människor.
Naturbilder som gäller för tillfället. ^^ -
Pepsi, vad menade du med punk?
Allvarligt talat, den där tjejen sÃ¥g inte bra ut…inte för att vara dum eller nÃ¥got, bara min personliga Ã¥sikt
-
Inget inget. -skuttar iväg- :proud:
-
haha robin så du menar att Luchi är mumsXD
men nä så klart ja inte tänker stressa kärleken kommer när den kommer=)
och sen bara för att konstatera en sak goth tjejer e as vackra end of story:excl:
och här är en dansande steve bara för att ja aldrig haft nåt bra anledning att använda den för ut o ville prova:steve:
-
wanderer-zero är besatt av :steve: och :molly:
-
Jag har äntligen hittat en tjej! :steve: Dröjer nog inte länge tills jag ska ändra min röst i Virgin tråden.. :proud:
btw, det var ett tag sen.. :hello:
-
Oooo! Nice, Solid!
Har du bild på henne ?Och din signature är rent av dö-stor.O.o
-
Har inte sparat någon bild ännu.. Men jag gör det sen. :]
Min sig är borta nu, orkar inte ha en.. :P
-
Haha. xD
Aww! Vi vill se bild!
Beskriv henne! Utseende och personlighet. ^^ -
Utseende.. öhm.. Small, brunhårig.. Personlighet.. ja.. Social o kåt sa hon till mej. XD
-
Social och kåt ? Hahaha. Du måste väl veta hur hon är. xD
-
Tja.. uhm typ trevligo glad.. :D
-
Haha. Okaaay. LÃ¥ter ju nice. ^^
-
Social o kåt
fan va du får mig att skratta idagXD
men kul att du fixat tjej:steve::steve::steve:
-
Tror Solid har blivit lite av en komiker. xD
-
vadÃ¥? XD…. Det är ju typ hennes personlighet..
EDIT.. Ja gillar inte den dära smileyn... :sleep:
-
Varför gillar du den inte ? Den är ju döcool. :D
-
ja gillar mer när bara X:et o D:et är där…
-
Jag tycker den är döhet. Fast jag har aldrig använt den. xD
-
vilken smiley då ?:molly:
den hära eller :steve::steve::steve: -
Neje den hära… XD dom vita gubbarna äger...
Ska träffa min älskning på lördag... :) Då har ja FF så vi ska ha lite kul..
Får gömma alla mina Shonen Jumps, DB & OP volymer.. Vissa förstår sig ju inte på manga.. :P
bild på henne till höger
-
men du kanske ska va dig själv och inte dölja de du gillar
om hon älskar dig kommer hon acceptera att du läser manga…f.ö sÃ¥ äger de nya smileysarna speciellt steve och XD:steve:
-
neje, det får vänta än stund till.. ja vill inte riskera nåt nu.. :P
-
tro mig kommer inte funka i längden,
har gjort sådär själv o de blir bara piss om du försöker dölja dina intressen och vara nåt du inte e:sleep:men vill du bara ha sex kanske de e bäst att fejkaXD
f.ö söt tjej inte direkt min typ men visst rätt vacker=)
-
Din typ är ju goth… :ninja: :P :steve:
O ja gömmer inte alla saker av intressen, min katana är redan gömd i garderoben sedan länge o jag låtar mina 50 st hip hop skivor vara kvar..
-
jaaaa<3 finns inget finare än en goth flicka
och nördiga tjejer e söta tex alyson hannigan när hon spelar willow i buffy då e hon as fin=)
-
-
Pepsi, whats this thread doing here, what happend to the universal languageXD
I can't understand a thing, unless thats the whole point
-
I don't think you want to understand.. :p Theres some dirty dirty secrets here..