Yes. I made the Swedish Thread ! Now I'm going to be a legend. Nah.. Kidding.
Anyways.. Swedes.. Talk.. Swedish..
Have fun.. Enjoy.. And of course, don't break the rules. I'm here to watch you. :stare:
:lol:
Yes. I made the Swedish Thread ! Now I'm going to be a legend. Nah.. Kidding.
Anyways.. Swedes.. Talk.. Swedish..
Have fun.. Enjoy.. And of course, don't break the rules. I'm here to watch you. :stare:
:lol:
I wish I was Swedish.
~leaves thread
All I do in Swedish is navigate Windows OS. I don't even read what's written there. I just go by my memory ~.~ Swedish = Suomi, right?
Suomi = Finnish.
Swedish = Svenska.
:lol: Tehe.
Battle Franky, Why do you wish that ?
jag e svensk
and i think Battle franky wishes he was swedish cause hes heard and seen that were so cool :lol:
is this thread supposed to be like a swedish class ?
meaning that we teach other guys swedish
or is it like the swedish section that was talked about before ?
where we can speak swedish with each other
in any case il just say Heja bajen
A swedish thread like the japanese thread where you can post in swedish for all you like ^^
wolfie, DIF. <_<
Or people randomly can come in and ask Swedish questions. Just anything related to Swedish / Sweden.
DIF ?
kom igen dom har inget emot hammarby
se o njut när bajen vinner hela skiten,
and sure ask away i will try to answer any question about sweden,
come on i know you all have something your wondering about the marvelous little country sweden
Usch.. Hammarby.. -_-
DIF är bättre i hockey än fotboll. Och jag gillar hockey mer. Men jag håller på DIF i allt. Har en DIF halsduk någonstanns.. tror jag.. Kan ta en bild med den någon dag bara för att retas.
Jaha… svenska var det här ja.... misstänker att det inte är allt för mÃ¥nga ifrÃ¥n sverige här men det är ju kul att nÃ¥gra infinner sig. DIF, Hammarby??? njaaa~ vad ska man säga, är själv frÃ¥n Gbg sÃ¥ jag fÃ¥r väl säga antingen ÖIS, BlÃ¥Vitt eller Häcken <--- LOL~
men snälla söta lilla pepsi i hockey är timrå hockey lätt bäst de vet ju alla
o khyron du har inte vart här länge om du tror att de är få svenskar här :lol:
hela AP är översvämmat med svenskar skulle väl gissa på att de är en 20-30 st sammanlagt
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 09:26 PM
**men snälla söta lilla pepsi i hockey är timrå hockey lätt bäst de vet ju allao khyron du har inte vart här länge om du tror att de är få svenskar här :lol:
hela AP är översvämmat med svenskar skulle väl gissa på att de är en 20-30 st sammanlagt
[snapback]64091[/snapback]**
ehhh, nä jag skriver inte ofta nä men jag har vart medlem sedan första forumet här pÃ¥ arlong park, aktiv, nä… vart här länge?, ja. O en liten sak till... Frölunda kickar TimrÃ¥!
okej då är du bara ouppdaterad då
Timrå 4 ever B)
_Originally posted by wolfwood+Jun 5 2005, 09:35 PM–>QUOTE(wolfwood @ Jun 5 2005, 09:35 PM)okej dÃ¥ är du bara ouppdaterad dÃ¥
Timrå 4 ever B)
[snapback]64101[/snapback]Ouppdaterad, ja det kan tyckas… jag kollar i stort sätt bara in Manga (latest chapter) annars är jag inte sÃ¥ bryd om resten, dock är det rätt schysst här o folk verkar trevliga, är pÃ¥ K-F (kaizoku-fansubs) ibland och där är det ocksÃ¥ helt ok... man är kass pÃ¥ att tycka till och liknande pÃ¥ engleska... drygt o sitta o tänka ut allt sÃ¥ att man inte gör bort sig :D, föresten en sak till.... Frölunda 4-ever!_
I just have to test some software in all languages I do other languages, too. Japanese, Korean, Chinese, Suomi, Svenska, Danish, Norweign, etc, etc. Can't list all of them ~.~
ps. Double post edited. You can use Edit button next time
kan hålla med om att de brukar va svårt att formulera sig bra på engelska,
o ja e dödlig fanatiskt timrå fan har en fin samling timrå halsdukar o liknande skit de gäller att stödja de bästa hockey laget i sverige.
Var finns det en toalett? :ph34r:
Originally posted by oceanizer@Jun 5 2005, 09:43 PM
**I just have to test some software in all languagesI do other languages, too. Japanese, Korean, Chinese, Suomi, Svenska, Danish, Norweign, etc, etc. Can't list all of them ~.~
ps. Double post edited. You can use Edit button next time
[snapback]64113[/snapback]**
Ohhh I see, well thanks for the editing I promise it won´t happen again, forgive my n00bness :unsure:
**kan hålla med om att de brukar va svårt att formulera sig bra på engelska,
o ja e dödlig fanatiskt timrå fan har en fin samling timrå halsdukar o liknande skit de gäller att stödja de bästa hockey laget i sverige.**
Om jag ska vara ärlig sÃ¥ är jag inte särskillt bryd om hockey, tyckte väl att det var kul när Frölunda vann och sÃ¥ men det var inget jag firade pÃ¥ nÃ¥got sätt. Är inte ens frÃ¥n Göteborg frÃ¥n första början (flyttade hit för 5 Ã¥r sedan) sÃ¥ jag har ingen anledning o ta till mig sederna med o supa skallen i bitar bara för att "hemmalaget" vinner SM -05. AngÃ¥ende engelskan, visst kan det vara skönt o slippa det dÃ¥ och dÃ¥… alla forumen jag är pÃ¥ skrivs det engleska i o det blir lätt jobbigt efter ett tag. FÃ¥r kolla upp om det finns anime/manga forum pÃ¥ svenska, vilket det med all säkerhet finns.
haha do ya know swedish gunther ?
or is that the only line you know
och khyron de finns ett bra onepiece forum på adressen onepiece.se
och va e detta för sätt klart du måste fira du måste inte supa dig underbordet men fira kan du väl göra ändå.
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 11:02 PM
haha do ya know swedish gunther ?
or is that the only line you know
no i know a second line:Mitt namn är Günther.
i dont even know if its spelt right. :blink:
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 10:02 PM
khyron de finns ett bra onepiece forum på adressen onepiece.se
och va e detta för sätt klart du måste fira du måste inte supa dig underbordet men fira kan du väl göra ändå.
[snapback]64132[/snapback]
alright jag får kolla upp det forumet tack för tipset!, alltså näää~ det var mer ett exempel bara, det är inte så jag menade (bokstavligt talat) med att inte fira hockey o så, det är väl bara att mitt intresse inte är så högt just nu, det funkar o se på och kul att diskutera med polarna men inte mycket mer än så
it seems about right gunther.
och tycker verkligen du ska kolla in onepiece.se de är bra alla gillar det….förutom pepsi dÃ¥ men hon e väl grining för hon vart bannad
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 10:22 PM
**it seems about right gunther.och tycker verkligen du ska kolla in onepiece.se de är bra alla gillar det….förutom pepsi dÃ¥ men hon e väl grining för hon vart bannad
[snapback]64157[/snapback]**
Ja, får kolla in det med en gång så man inte glömmer av det jaha blev den som startade den här tråden bannad? oj då, det måste vara rätt hårda regler då med andra ord, LOL~
inte då pepsi var bara allmänt jobbig då hon vart bannad :lol: reglerna är typ slappare än här på AP
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 11:22 PM
it seems about right gunther.
Tack så mycket.På återseende.
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 10:30 PM
inte då pepsi var bara allmänt jobbig då hon vart bannad :lol: reglerna är typ slappare än här på AP
[snapback]64169[/snapback]
Hehehehe~ ja då har jag inget att vara orolig över då med andra ord. Är dock inte så aktiv på forumen men det är kul o ha lite kolla på vad som sker. Föresten min registration på www.onepiece.se är färdig och mitt nick är Khyron där med, vill du nåt så är det bara o skicka ett PM eller adda på MSN-ICQ.
Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 10:26 PM
men snälla söta lilla pepsi i hockey är timrå hockey lätt bäst de vet ju alla
Nej. _- SÃ¥ shush.
Och jag var inte jobbig. Jag sa bara emot alla och sa vad jag tyckte. Inget fel med det.
haha du blir inte bannad för att säger din åsikt du blev bannad för att du va jobbig
ja menar du höll ju pÃ¥ o tjafsa med alla o va allmänt otrevig….
du är helt annorlunda här på AP jämfört med de ja minns av dig på onepiece.se.
Minns du mig ? Omfg.. >_>
Jag kommer faktiskt knappt ihåg vad jag gjorde.
Men det var för att det var ett svenskt forum.. Har mina problem med dem.
Går lättare här.
ja tror iallafall ja minns dig du hade en avatar av han i naruto sasukes brorsa åsså hette du typ Uchiha eller nåt liknande va ?
annars har ja blandat ihop dig med nån annan
I can so not read any of this.
I know about eighty Swedish people and still know nothing, I'm pathetic.
Ok, i'll try writing some swedish. Laugh whatever u want if i write something wrong, cuz i'm not swedish
<–- Look under my avatar.
Jag har inte vörit mycke i Sverige, men jag har värt flera gonger i Svinesund för att kjöpa Fanta, Cola och smågodis :rolleyes:
Hur förstår ni från Söta Bror norsk och dansk? Här i Norge är det inte tråkit at förstå, men Sör-dansk kan jag inte förstå at alls.
Pepsi, should I try to stick to swedish or can u allow me to write norwegian?
_Originally posted by wolfwood+Jun 7 2005, 03:58 AM–>QUOTE(wolfwood @ Jun 7 2005, 03:58 AM)ja tror iallafall ja minns dig du hade en avatar av han i naruto sasukes brorsa Ã¥ssÃ¥ hette du typ Uchiha eller nÃ¥t liknande va ?
annars har ja blandat ihop dig med nån annan
[snapback]64968[/snapback]Hm.. Jo.. LÃ¥ter som jag. Haha. :lol:
@Jun 7 2005, 12:35 PM
Pepsi, should I try to stick to swedish or can u allow me to write norwegian?
[snapback]65174[/snapback]_
_…
Write norwegain, hun. I think even that would be more easy to understand than what you just wrote. ^^;; :lol:_
Originally posted by Pepsi@Jun 7 2005, 02:31 PM
Write norwegain, hun. I think even that would be more easy to understand than what you just wrote. ^^;; :lol:[snapback]65207[/snapback]
Hehe, jeg tror jeg skal holde meg til norsk…
Bra. ^^
så vi ska alltså börja släppa in norrmän ochså i den svenska tråden <_<
nej men snacka norska de är lättare att förstå än din svenska verkar de som :lol:
Jag vande mig vid norska när jag var moderator på big brother forumet. ^^;;
ja har fördomar om norrmän kanske mest för att alla norrmän ja träffat har vart idioter som vart otrevliga <_<
jaja kanske gerusama är den första trevliga norrmannen får se åtminstone respekterar ja han för att han gör förbannat bra subbning av onepiece alltid nåt
Haha, aj då. Ja alla historier man hör om dem också. Man måste ju vara försiktig. :lol:
Den här tråden känns barnslig. :rolleyes:
Hitta på något bättre att skriva om då. -_-
Förlåt!
kanske den e löjlig <_<
men ja råkar gilla den o tycker att de är kul att prata om hurvida norrmän är onda och vilket svenskt hockey lag som är bäst
Precis.
DIF. :wub:
Originally posted by wolfwood@Jun 7 2005, 08:10 PM
kanske den e löjlig
men ja råkar gilla den o tycker att de är kul att prata om hurvida norrmän är onda och vilket svenskt hockey lag som är bäst
[snapback]65363[/snapback]
Hehe, just curios, hvorfor er nordmenn onde? Er det pga de som besöker sverige? Selv bor jeg langt vest og liker ikke helt disse folkene i Oslo og andre byer som har kort vei til Svinesund. De har en tendens til å väre litt mer kremt bråkete enn oss ute på landet. De snakker også stygt om alle som snakker "nynorsk"
(for de som ikke vet, har norsk to "sprÃ¥k": nynorsk og bokmÃ¥l) Men jaja… det kan jo hende jeg bare hadde uflaks og ble kjent med "onde" nordmenn nÃ¥r jeg var i militæret i det omrÃ¥det :rolleyes:
Men som wolfwood sier fins det også snille nordmenn.
<--- han her, blandt annet B)
Originally posted by gerusama@Jun 7 2005, 09:24 PM
**Men som wolfwood sier fins det ogsÃ¥ snille nordmenn.<–- han her, blandt annet B)
[snapback]65389[/snapback]**
Hahaha. As if.
Damn me to hell….-_-
I shoulda lernt Sweedish.
Haha. Why ?
It's not like it's a pretty language. O_o
hey sluta dissa mitt språk de råkar va jätte fint
han kanske vill lära sig svenska så han kan flirta med dig eller så vill han bara va med på våra roliga konversationer