Search:

Type: Posts; User: King_Ty

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    lmfao smartass, you didnt answer any questions either. You are a clown.
  2. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    why are you defending something that hasnt been explained yet?

    its just our opinions. You dickride like the twist and get on everyone who doesnt. We dont like the twist and got sucked into your...
  3. Replies
    11
    Views
    3,725

    Re: Problem with Google

    looks like i slept through it
  4. Poll: Re: What is the Greatest Manga of all time? (not a popularity contest)

    P R E A C H

    yea i agree ^
  5. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    lol

    Stop bitching because you cant do a better job! Lets apply this logic to the economy, yeah not gonna work.

    This a forum, and would be damn shitty if everyone was all Barney happy after...
  6. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    http://www.threadbombing.com/data/media/24/orlyyarly.jpg
  7. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    Igneel is probably somethin gay too
  8. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    I Am So Excited! How Will Our Lovable Luffy Wannabe Pull This One Off!?
  9. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    one sob story the King is not excited about in the least
  10. Replies
    557
    Views
    58,715

    Re: Soul Eater Anime!

    so no Harvar...hes such a beast
  11. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    ive had enough Gerad backstory for one lifetime
  12. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    id spoiler that if i were you. You might catch people off guard

    im starting to get out of manga...looks like its just OP and Ippo for me now
  13. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    Since Patta already messed me up i just went on and skimmed the raw. All i have to say is, retarded.

    This is retarded.

    Fairy Tail just went down a few more notches. Think ima stop reading it...
  14. Replies
    9,995
    Views
    1,225,426

    Re: Naruto Discussion V [Re-Re-Redux]

    gay...clones are so hax
  15. Thread: Fairy Tail

    by King_Ty
    Replies
    10,003
    Views
    851,978

    Re: Fairy Tail

    FUCK! ^

    I started on this page and scrolled down then saw that! I was partially spoiled...damn
  16. Replies
    206
    Views
    17,709

    Re: New Spiderman Series

    Yup just watched the kraven episode.

    This show is definately the best cartoon on TV since The Batman went off
  17. Replies
    206
    Views
    17,709

    Re: New Spiderman Series

    you can find the new eps on youtube ive already watched blueprints
  18. Replies
    9,995
    Views
    1,225,426

    Re: Naruto Discussion V [Re-Re-Redux]

    http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/24.gif
  19. Replies
    119
    Views
    19,643

    Re: One Piece 386 by Yibis!

    really good and funny episode
  20. Re: Wolverine and the X-Men thread (Airing in Canada and South America)

    Just saw episode 1 and 2 on nicktoons...

    It was ok, how toned down can they possibly make something. Laser guns, all punches are flashes, etc. I mean i expected it but i just dont, and probably...
  21. Replies
    2,807
    Views
    335,645

    Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

    geass sucks

    this doesnt
  22. Replies
    20
    Views
    21,179

    Re: Air Gear season 2.

    there was another obama pic too a LONG time ago i think

    i been stopped reading this manga though at least 4 months
  23. Re: Samuel L. Jackson is no longer Nick Fury in Avengers Movie

    WTF i expected this from FOX but not from Marvel but i do understand. In reality i think thats about what movie stars should make but since its not reality i understand.
  24. Replies
    888
    Views
    108,496

    Re: Who here is thinking of writing a manga series?

    damn i thought metal manipulation wasnt common. My main character has had that power for at least 5 years when i first thought of him.
  25. Re: January 25: 386. Hatred of the Straw Hat Crew - Enter Iron Mask Duval

    typo

    16 char
  26. Replies
    5,414
    Views
    1,432,357

    Re: Colours prediction thread ver.2 (sp)

    i dont think he'll look like a big ol grape, good coloring nonetheless. I might do one too but im not all that good at coloring and it kinda bores me.
  27. Re: January 25: 386. Hatred of the Straw Hat Crew - Enter Iron Mask Duval

    I say Cam-E

    but now i guess its Key-Me like kimi kinda
  28. Replies
    20
    Views
    6,302

    Re: What did you get for your Birthday?

    my birthday is september 11th

    yeah i turned 10 in 2001 what a way to turn double digits
  29. Re: Super Smash Bros. Brawl: Friend Codes & Online Information v2.0

    i forgot i owned a wii
  30. Replies
    5,414
    Views
    1,432,357

    Re: Colours prediction thread ver.2 (sp)

    Thats good but i think its too normal
Results 1 to 30 of 137
Page 1 of 5 1 2 3 4